Friday, July 14, 2006

Pemindahan Blog ke Tambahpendapatan.com/blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pertamanya saya ingin maklumkan bahawa mulai hari ini saya akan berhenti membuat posting di blog ini dan akan mula membuat posting di blog baru saya di http://www.tambahpendapatan.com/blog . Saya juga telah import semua posting di blog ini ke blog yang baru. Oleh sebab saya masih baru didalam menggunakan Wordpress, jadi mungkin ada banyak kekurangan di nlog dan akan diperbaiki dari masa kesemasa.

Selain itu, saya juga telah update design untuk web http://www.tambahpendapatan.com agar nampak lebih menarik. Jika anda mempunyai sebarang cadangan atau komen tentang blog atau web tersebut harap dapat maklumkan kepada saya. Ia sangat-sangat dihargai.

Salam sukses!
Asmawati
------------------------
Kongsi Cerita Buat Duit
Peluang Perniagaan Prepaid
Make Money Blogging Guide

P.S: Saya telah membaca buku RajaAdsense dan ulasannya telah saya postkan di blog yang baru. Kalau berminat nak tau pendapat saya mengenainya boleh la klik di sini.

4 comments:

roslankasim said...

tambahpendapatan.com tu u punya lah . tahniah la.saya pun masih baru lagi dalam blog ni . saya pun harap saya akan terus juga menggunakan blog ini .kunjungi la juga blog saya .komen ler apa yg tak kena .
www.vacation-island.blogspot.com

Lumigan said...

Hi it is really nice and interesting blog.. I like the information you have keep here.. keep updating with more things I will be following your blog.. its really nice...

riezz said...

tak de ke panduan detail buat blogspot ni

Selamat Jamil said...

Bagus. Pelabagaikan untuk melihat yang terbaik