Thursday, June 29, 2006

Update Tentang Affiliate Saifulsham dan PlazaCentre

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kali ini saya ada beberapa update untuk anda.

1) Saifulsham Affiliates: Hadiah untuk dimenangi.

Pihak saifulsham kini turut menawarkan beberapa hadiah yang cukup menarik untuk para affiliate mereka yang menunjukkan prestasi yang cemerlang. Berikut adalah hadiah yang dijanjikan oleh mereka selain daripada komisen yang bakal diperolehi.

Tempat 1: 1 Seat Seminar SaifulSham (RM497)
Tempat 2: Seutas Jam Tangan Swatch (RM 150)
Tempat 3: Sebuah Pengisar Jus Pensonic (RM 100)
Tempat 4: Sebuah Cerek Elektrik Pensonic (RM50)
Tempat 5: Sebuah Pembakar Roti Pensonic (RM 40)
Tempat 6-10: Sehelai T Shirt Ekslusif Saudagar.com.my (perlu buat sekurang-kurangnya satu jualan)

Tawaran ini terbuka bermula dari Jam 0:01 Isnin 26/6/06 sehingga jam 23:59 16/7/06 atau seat seminar sesi ke 2 habis, yang mana lebih awal.Buat makluman anda, atas permintaan ramai yang tidak berkesempatan untuk pergi ke sesi 1, pihak Saifulsham telah mempercepatkan sesi 2, dari jadual asal di bulan 8, kepada 23/7/2006.

Maklumat lanjut berkaitan Seminar ini dan program affiliate ini, boleh lawat laman web http://www.tambahpendapatan.com/seminarinternet.htm

2) Tempahan VCD Bina Laman Web di buka semula

Pihak PlazaCenter telah membuka semula tempahan untuk VCD tersebut. Berikut adalah serba sedikut maklumat tentang VCD tersebut.
-------------------------------
Video ini merupakan rakaman screen dan suara (Syarahan) secara langsung dan serentak ketika saya membuat laman web menggunakan microsoft frontpage. Sambil buat, saya akan bercakap,menjelaskan fungsi butang-butang, menaip kod-kod, memberi penyelesaian masalah-masalah, memasukkan script-script, gambar, animasi dan sebagainya.

Ia terakam dari laman web itu kosong sehinggalah menjadi laman web yang canggih, bergerak-gerak, banyak gambar dan mukasurat serta banyak fungsi automatik seperti sebuah laman-laman web perniagaan internet. Rakaman inilah yang membantu anda membina laman web step by step.

Tambahan pula tools freeware disertakan dalam cd ini. (Microsoft frontpage beli sendiri la.... itu bukan freeware). Berpuluh E-book mengenai laman web dan tips-tips buat duit di internet juga disertakan. (ini bonus free, sesuai bagi yang suka membaca sahaja sebab beribu muka surat dan berpuluh topik)
--------------------------------------
Maklumat lanjut berkaitan VCD boleh didapati melalui laman web http://www.tambahpendapatan.com/vcdbinaweb.htm .

3) Blog "Make Money Blogging Guide"
Saya juga baru sahaja menyediakan satu blog berkaitan Bagaimana Nak Buat Duit Dengan Menggunakan Blog di http://make-money-blogging-guide.blogspot.com . Saya akan postkan pelbagai artikel yang menarik dan boleh dimanfaatkan oleh kita semua. Jemputla datang menjenguk ye.

Salam sukses!

Asmawati Abdul Manap
http://www.tambahpendapatan.com

1 comment:

Labanon said...

Huhu...bagus jika sertai program Affiliates tuhs... kaya2