Wednesday, May 31, 2006

Maklumat Terkini Tentang Buku Chapter M

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ini saya nak update sedikit tentang Buku Chapter-M yang semakin hangat di pasaran sekarang ni.. Baru sebentar tadi, saya menerima email dari En. Gobala Krishnan (penulis Chapter M) dan beliau mengumumkan bahawa beliau akan menarik balik semula hak Master Resell Right untuk pembelian selepas 1 Jun 2006.

Oleh itu, jika anda membeli sebelum 1 Jun 2006 (Khamis) anda akan memperolehi Resell Right . Ini bermakna anda boleh menjual buku ini dan bukan hak untuk membenarkan pelanggan anda menjual buku ini. Jika anda masih keliru, boleh rujuk laman web ini untuk penjelasan yang lebih jelas.

Mengapa beliau berbuat demikian? Ini kerana berdasarkan kajian yang dilakukan, kebanyakan daripada mereka yang membeli buku ini sebenarnya berminat dengan maklumat yang ada. Mereka yang berminat untuk menjualnya pasti telah memperolehinya sebelum 1 Jun 2006.

Jadi, jika anda berminat untuk menyelesaikan masalah clickbank dan paypal serta ingin perolehi keuntungan berlipat kali ganda dengan menjual semula buku ini, bolehlah mendapatkannya sebelum jam 12.00 malam, hari ini.

Anda boleh mendapatkannya melalui laman web http://chapter-m.tambahpendapatan.com , pada harga RM47 sahaja. Ia adalah termasuk hak Resell Right apabila anda membeli sebelum jam 12.00 malam, 31 May 2006 (hari ini).

Selain itu, saya juga ada pakejkan chapter-m dengan 5 bonus hebat yang bernilai RM200++. Saya juga dalam proses untuk menambah lagi 10 produk sebagai bonus tambahan yang hanya akan diperolehi apabila anda memilih untuk membeli secara pakej melalui laman web ini. Semua produk tambahan ini akan disertakan dengan Resell Right dan ini bermakna anda boleh jual kembali dan mendapat keuntungan darinya.

Okla, rasanya dah banyak yang saya tuliskan pada hari ini. Jika anda berminat, boleh buat bayaran (minima RM47) ke akaun Maybank saya pada hari ini juga dan saya akan berikan link untuk anda download dengan kadar segera buku beserta Resell Right sekali.

Salam sukses!
Asmawati

P.S:
Jika anda ingin tahu mengapa buku ini begitu diperlukan jika anda benar-benar ingin berjaya didalam apa jua perniagaan internet, boleh rujuk post saya yang terdahulu http://kerjadarirumah.blogspot.com/2006/05/chapter-m-penyelesaian-kepada-masalah.html

P.S.S:
Dengan setiap pembelian chapter-M, anda juga akan menerima 5 bonus misteri tidak dinyatakan didalam laman web. Jadi, dapatkan ia segera sebelum terlambat.

3 comments:

Anonymous said...

kenapa Resell Right ditarik balik?

siantan77 said...

Oleh kerana sambutan yang sangat menggalakkan, Gobala telah meminta semua pembeli berdaftar membuat undian samaada untuk dihadkan atau tidak.

Dari keputusan tersebut, majoriti ingin agar pemberian resell right dihadkan dan ia telah berkuatkuasa semalam (1 Jun 2006).

Jadi, sekarang ni pembelian Chapter-M akan hanya mendapat buku (versi bahasa melayu dan inggeris) dan bukan lesen untuk menjualnya kembali.

Anonymous said...

selain daripada itu, ramai yg ambil kesempatan untuk mengedar secara percuma tanpa membelinya terlebih dahulu. So, dengan cara menghadkan reseller, at least Gobala dapat kawal perbuatan yg tak bermoral ini.. :)